Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dokumentem zakupu

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
J and A Justyna Rohde
Smocza 20b/1
Smocza
70-731 Szczecin


ZWROT TOWARU


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

J and A Justyna Rohde
Smocza 20b/1
Smocza
70-731 Szczecin

W oświadczeniu napisz swoje Imię i nazwisko, datę zakupu, datę zwrotu.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl